Αχιλλέας Δρογώσης

ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΤΥΤΙΚΗΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Για την πρόληψη εμφάνισης στυτικής δυσλειτουργίας, είναι καλό να ακολουθούνται οι παρακάτω γενικοί κανόνες:

  • Τακτική σωματική άσκηση (30 λεπτά κάθε ημέρα)
  • Έλεγχος και διατήρηση φυσιολογικού σωματικού βάρους
  • Μείωση του σωματικού βάρους σε παχύσαρκους ασθενείς
  • Μεσογειακή διατροφή
  • Διακoπή καπνίσματος
  • Έλεγχος και διατήρηση των τιμών της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων σε φυσιολογικά επίπεδα
  • Ρύθμιση του σακχάρου σε διαβητικούς ασθενείς
  • Ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης
  • Αντιμετώπιση της κατάθλιψης και έλεγχος του άγχους
  • Αποφυγή κατάχρησης στην κατανάλωση αλκοόλ

Έχει παρατηρηθεί ότι, οτιδήποτε βλάπτει τα αγγεία της καρδιάς κάνει κακό και στην στύση.

Έρευνες σε ασθενείς με στεφανιαία νόσο έχουν δείξει ότι η στυτική δυσλειτουργία προηγείται κατά 3 χρόνια πριν την εμφάνιση στεφανιαίας νόσου (έμφραγμα).

Αυτό διότι τα αγγεία του πέους έχουν διάμετρο 3 φορές μικρότερη από τα αγγεία της καρδιάς και φράσσουν πιο νωρίς και πιο εύκολα.